RSS

İlk şehir dışı gezimize az kaldı...



Bugün sen, ben ve baban İstanbul'a gezmeye gideceğiz Tuna'cım. Yanıma olabildiğince süt aldım ki, acıkma krizlerinle başedebilelim diye. Çantana bir sürü bez, kıyafet, oyuncak ve bir de bolca önlük koydum. Bildiğin gibi her öğünden sonra bolca geri iade yapıyorsun :) Özellikle de babanın en sevdiği kıyafetlerine :) Gaz ilacını, emziklerini ve biberonlarını bir de rezene çayını unutmamak lazım tabii...

Sana beğendiğim oyun halısını ve bir kaç tane de oyuncak almak istiyorum. Umarım sen de beğenirsin. Şu sıra en sevdiğin oyuncakların ellerin. Onları incelemeyi ve onlarla konuşmayı çok seviyorsun.

Umarım gezimiz hepimiz için güzel geçer. Gezmeyi sevdiğin için endişelenmiyorum, bence çok güzel bir gün olacak:)


Elif Teyze'nin aldığı cicileri giymiş, süslenmiştin ki babandan telefon geldi. Toplantısı çıkmış ve malesef geç gelecekmiş. Üzgünüm bu ilk tecrübeni sanırım hafta sonuna ertelemek zorunda kaldık.

4 yorum:

Nurdanın Zümra'sı dedi ki...

tunacım yakışıklı yavrum ömrün hep güzelliklerle dolsun anneciğinin de yüzü hep gülsün..

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederiz Nurdan teyzemiz, yine bekleriz :)

Hande dedi ki...

Tunacım günlerdir sana güzel birkaç kelime yazmak istiyorum ama Bulut kardeşin adamda akıl bırakmıyor ki :))

Sen sayfamızın esmer yakışıklısı, yüzüstü uyuyan melek yüzlüsüsün. Tüm bebeklerimiz gibi sen de çok şanslısın çünkü hevesle beklenen, katıldığın aileye mutluluk veren bir bebeksin. Ayrıca onlarca teyzen var :)

Ben biliyorum ki annen senin için herşeyin en güzelini istiyor ve seni çok seviyor. Sen de bu sevgiyi asla karşılıksız bırakma. Onlar sana en iyileri vermeye devam edecekler, sen sadece sevgini versen yeter.

SSE dedi ki...

Ayy ne güzel yazmışsın Handecim ya çok duygulandımmm...Çok teşekkür ederiz, sevgi dolu yavrular olmalarını diliyorum ben de:)