RSS

2. Tatilin Devamı()

17 Temmuz Cuma:
Öğlen yemeğinden sonra yine denize gittik ama dalgalıydı, havuzda devam ettik su keyfimize. Akşam yemeğinden sonra Kids Club'da alıyorduk soluğu, bahçesindeki ve mini evdeki oyuncakları çok sevdin, baban da çok sevdi :)

Sen oynarken biz de azıcık romantizm yaptık sen gelene kadar tabi:)
Cuma akşamı Türk Gecesi programı vardı. Akşamüstü şekerlemesi yaptığın için önceki gecelerdeen farklı olarak anfi tiyatroya gittik Kids Club'tan sonra. Önce Çocuk discosu vardı. Tilly ve diğer çocuklarla birlikte dans ettin. Çok komiktin, figürlerini bir yerden öğrenip öğrenmediğini sordu turistler. Doğaçlama dediğimizde daha da merakla izlediler. :)
Programı izlerken uyuyakaldın, doğru odamıza gittik hayretler içinde. Evde çıt olsa uyanan sen, o gürültüde nasıl uyudun. Alla allaaa :)

18 Temmuz Cumartesi:

3 günlük düzenimiz bugün de devam etti ama sabah şekerlemeni çok erken yaptın akşam üstü havuzda da çok yorulduğun için bir şekerleme daha yaptın. Bu gece Shangay Gösterisi vardı. Bu nedenle akşam üstü uyumana izin verip onu rahatça seyretmeyi planladık. Gündüze ait fotolarımız yok, çünkü pilini şarj ettik makinamızın:(
Çılgın animatörümüz Erdem'in her gece ayrı kılığa girip turisrtlerle ve bizlerle olan iletişimine bayıldık. Her otele bir Erdem şart :) Gösteriden önce kızlarla deli gibi oynadın. Sarhoş gibiiydin, işte kanıtı :)Gösteri harikaydı, videolarını da çektik. Özellikle senin onların arasına katılma arzun görülmeye değerdi, napacaksan :))Günlerdir seni uzaktan izleyen ve bugün bizimle tanışmak istediklerini belirten Monica&Erhard çiftini çok sevdik. İkisi de biraz biraz Türkçe konuşuyorlar. Çok tatlı insanlar 7 aylık bir torunları varmış. Seni de büyük torunlarının erkek arkadaşına benzetmişler ve büyüdüğünde çok yakışıklı bir erkek olacak, kızlarla çok uğraşacaksınız dediler :) Hadi bakalım:) Birbirimize mail adreslerimizi verdik, hemen mailleştik bile. Avusturya'dan bir dostumuz oldu ne güzel:)
20 Temmuz Pazartesi:
Bugün son günümüzdü. Dolu dolu geçirdik her günümüzü ve inanılmaz keyifli bir tatildi. Bugün Tilly'nin annesi,babası, dedesi ve Jordan Safari'ye gittiler. Tilly anneannesi ile birlikteydi, tüm gün onunla sohbet ettik. Yemek, uyku, eğitim konularında görüşlerini aldık. Çünkü Tilly de Jordan da çok iyi yetiştirilmiş çocuklardı. Yemek konusunda sandalye dışında bir yerde yemek yenilmeyeceği yemeğin çok kutsal olduğu öğretilirmiş. Eğer hazırlanan yemeği sevmezse zorlanmadan hemen sevdiği bir meyveye geçilirmiş. Eline verilir, bittiğinde sandalyeden kalkmasına izin verilirmiş. Uyku saatleri de belli Tilly'nin ama tatilde düzeni bozulmuş. Her iyi davranışından sonra good girl diyorlar Tilly'e ve her paylaşım da teşekkür ediyor Tiilly. "Thank you" (te yuuuu) demeyi öğrendin onun sayesinde bir de "ba bay" Ordaki Türk ailelerden birini yorumu çok hoşuma gitti. Türkçeden önce İngilizceyi sökecek Tuna :)

Havuzdan sonra yemek yedik ardından sen Kids Club'ta oynarken biz babanla bilerdo ve langırt oynadık. Bize verdiğin bu aralar için çok teşekkür ederiz kuzum:)Tekrar havuza döndük. Akşam saatlerinde Safari'den dönen Jordan bizi görmek için havuza geldi. Sen onu çok sevdiğin, gözlerinin içi gülüyor onu gördüğünde. Baban sen ve Jordan su toğu oynadınız. O sırada çığlıkların ve mutluluğunla herkes seni izledi. Bu arada 6 gün boyunca bol bol havuzda düştün ve bol bol su yuttun. Hasta olabileceğini düşündüm ama çok şükür sapasağlam döndük:) Akşam otelin fotoğrfçısı ile randevulaşıp Sunset fotolarımızı çektirdik. Aşağıdaki bizim çektiklerimiz diğeri fotoğrafçıdakilerden biri.Sahil fotolarının ardından Çocuk Disco'sunun zamanı başladığı için otele geçtik. Tilly ile çok eğlendin yine.Çarşıdaki turumuzda biz hediyelerimizi alırken sen uyuyakaldın. Otele dönüp barda birşeyler içerken bize yaşattığın bu güzel sakin eğlenceli ve sorunsuz 6 gün için sana teşekkür ettik. Canım oğlum, keşke hayat tatil güzelliği ile devam etse. Ama eve dönme vakti geldi. Yarın sabah 11.30 uçağı ile İstanbul'a uçacağız. Uçaktan korktum gerildim ama iyi ki araba ile gitmemişiz. Onca saat nasıl çekilirdi bilemiyorum. Sabah Fethiyede'ydik, öğlen evde. Süperdi bu yanı:)
Ağustos'ta bir askilik olmazsa Çeşme'de bir minik tatil daha yapalım diyoruz bakalım kısmet olacak mı:)